justin bieber-imidž
17. 10. 2010
Imidž
Podľa Jana Hoffmana z New York Times, časť Justinovej popularity pramení z jeho kanála na YouTube. Dávno pred tým, ako vydal My World uprostred novembra, videá na YouTube prilákali milióny divákov.[14] Braun si to všimol. Skôr, ako prileteli spolu do Atlanty, Braun chcel najprv viac zviditeľniť Justina na YouTube a preto Justin nahral viac domácich videí. Pokračoval s uploadom na svoj kanál a vytvoril si účet na Twitteri cez ktorý pravidelne komunikuje so svojimi fanúšikmi;[11] v auguste 2010 mal 4,5 milióna nasledovníkov[52] a v septembri 2010 to už predstavovalo 3 percentá z celkovej prevádzky Twitteru.[53] Účty mu tiež slúžia na marketingové účely, napríklad video „One Time“ sa začalo rýchlo predávať po tom, ako sa objavilo na YouTube.[54]
Usher poznamenal, že zatiaľ čo on aj Justin začali v rovnakom veku, „ja som mal možnosť rozbehnúť môj úspech, ale Justinovi sa to stalo náhle.“ Ako výsledok, Usher, Braun, Justinov bodyguard Kenny a ďalší dospelí okolo Justina ho neustále pripravujú na zvládanie slávy a jeho verejného imidžu.[14] Po podpísaní zmluvy Justin vymenoval Ushera za jedného zo svojich školiteľov, Ryan Good sa stal Justinovym road manažérom a stylistom. Good, kedysi prezývaný Bieberov „swagger coach“, vytvoril pre speváka „známy vzhľad“, ktorý pozostáva zo šiltovky, mikiny, retiazky a tenisiek. Amy Kaufman z Los Angeles Times to okomentovala: „Napriek výsledku malomestskej výchovy v Stratforde, Ontario, Bieberov spôsob obliekania a prejavu ("Wassup man, how you doin'?" alebo "It's like, you know, whateva' ") naznačujú, že napodobňuje svojich obľúbených rapperov."[55]
Justin sa často objavuje na stránkach teen magazínov ako je Tiger Beat[14] a je označovaný za „teen idol“.[56]
Komentáre
Prehľad komentárov
You made your position very effectively!.
do my dissertation https://bestcheapessaywriters.com how to write a thesis paragraph for an essay https://homeworkcourseworkhelps.com
harvard college essay e343ef
(GregoryaxonY, 3. 4. 2023 16:25)